Найчастіші запитання

Якщо у вас виникнуть запитання, відповіді на які ви не знайдете нижче, зв'яжіться з нами.



Про партнерську програму PokerStars На початок сторінки
  • Як працює партнерська програма PokerStars?
  • Якщо ви є власником або адміністратором веб-сайту з власним доменним іменем, ви можете стати партнером PokerStars і рекламувати наші бренди, серед яких є PokerStars та Full Tilt Poker. Ми надамо вам маркетингові матеріали, банери та посилання, які ви можете розмістити на власному веб-сайті. Після цього ви зможете отримувати комісію за гравців, яких ви направили на наші веб-сайти.
  • Чи потрібно платити за участь в партнерській програмі PokerStars?
  • Ні, не потрібно. Реєстрація в партнерській програмі PokerStars є абсолютно безкоштовною.
  • Як стати партнером PokerStars?
  • Для того щоб стати партнером і мати змогу рекламувати PokerStars та/або Full Tilt Poker, спочатку необхідно зареєструвати акаунт на PokerStars. Після цього заповніть та відправте нам заявку на участь в партнерській програмі PokerStars. Після затвердження заявки ви отримаєте електронного листа з інструкціями щодо доступу до системи управління.
  • Чи можуть взяти участь у програмі партнери зі США?
  • Хоча Full Tilt Poker та PokerStars більше не надають свої послуги гри на гроші резидентам США та територій, що належать США, ми дозволяємо партнерам зі США брати участь у програмі за умови, що вони направлятимуть до нас гравців з-за меж заборонених юрисдикцій.
  • Чи повинен я мати акаунт гравця PokerStars?
  • Партнер, який хоче рекламувати PokerStars та/або Full Tilt Poker, повинен мати акаунт гравця PokerStars, незалежно від країни мешкання.
  • Чому мені потрібен акаунт гравця PokerStars?
  • Акаунт гравця PokerStars потрібний для здійснення платежів. Ви не зобов'язані грати або поповнювати свій ігровий рахунок.
  • Як і де мені потрібно створити акаунт гравця PokerStars, якщо я його досі не маю?
  • Ви можете створити акаунт гравця PokerStars просто завантаживши програмне забезпечення PokerStars для гри у покер.

    В таблиці нижче вказано, де необхідно створити акаунт гравця PokerStars в залежності від країни вашого мешкання.

    Для ліцензованих ринків, тільки якщо ви мешкаєте на території країни, для якої ми маємо окрему ліцензію, ви повинні створити акаунт гравця PokerStars у відповідній ліцензованій клієнтській програмі.

    Країна мешкання Де необхідно створити акаунт гравця PokerStars?
    Бельгія PokerStars.be
    Данія PokerStars.dk
    Естонія PokerStars.ee
    Франція PokerStars.fr
    Італія PokerStars.it
    Іспанія PokerStars.es
    США PokerStars.net
    Швеція PokerStars.se
    Фінляндія PokerStars.eu
    Польща PokerStars.pl
    Румунія PokerStars.ro
    Словенія PokerStars.si
    Усі інші PokerStars.com

    Важливо! Майте на увазі, що відносно Full Tilt Poker ви можете рекламувати тільки fulltiltpoker.com та fulltiltpoker.eu. Однак якщо ви мешкаєте у країні, в якій ми маємо окрему ліцензію, вам необхідно створити акаунт PokerStars у відповідній ліцензованій клієнтській програмі.

  • Чи можу я стати партнером, якщо не маю веб-сайту?
  • Щоб стати партнером, ви повинні мати веб-сайт з доменним іменем верхнього рівня. Ми не співпрацюємо з партнерами, які працюють виключно офлайн. Веб-сайти в соціальних мережах та з доменними іменами 2-го та нижче рівнів не можуть взяти участь у нашій програмі.
  • Які вимоги до контенту веб-сайтів учасників партнерської програми?
  • Ми очікуємо від веб-сайту контент високої якості, тому краще за все, якщо ви будете рекламувати наш сайт на спортивному або ігровому веб-сайті, оскільки така стратегія працює найкраще. Обмеження щодо контенту веб-сайтів можна знайти в п.2.4 Умов та положень.
  • Я маю декілька веб-сайтів. Чи повинен я відправляти заявки на участь у партнерській програмі для кожного з веб-сайтів окремо?
  • Ми рекомендуємо вам відправити лише одну заявку для усіх веб-сайтів разом.

    Вам буде наданий один трекер, який ви зможете використовувати на усіх веб-сайтах. Цей єдиний трекер необхідно використовувати для рекламування як бренду PokerStars, так і Full Tilt Poker. Після того як потік гравців з ваших сайтів зросте, ви зможете отримати додаткові трекери для використання на різних веб-сайтах, щоб більш ретельно відслідковувати ефективність кожного з них.
  • Скільки часу триває процес розгляду заявки?
  • Процес розгляду заявки включає детальне ознайомлення з наданою інформацією та з веб-сайтом, після чого буде ухвалене рішення про участь у програмі. Зазвичай процес затвердження заявок триває близько 24 годин. Однак деякі заявки потребують більше часу на ознайомлення та затвердження. Ми залишаємо за собою право відхилити будь-яку заявку та відмовити від участі у програмі.

Схеми виплат комісій На початок сторінки
  • Які існують схеми виплат в рамках партнерської програми PokerStars?
  • PokerStars Partners забезпечує багаторівневу схему виплати частини прибутку для всіх брендів та ліцензій.
    Ви отримуєте комісію, яка є відсотком від чистого прибутку від гравців, яких ви привели на наш сайт. Цей відсоток залежить або від кількості залучених гравців на гроші, або від суми прибутку, який згенерували гравці протягом календарного місяця.

    Детальна поточна структура виплати комісій PokerStars Partners вказана нижче.
    Tablei
    Примітка. Для всіх частин, якщо партнер не залучив жодного гравця на гроші протягом календарного місяця, комісія буде зменшена до 10% від чистого прибутку.
  • Що таке "частина прибутку" і як вона розраховується?
  • Частина прибутку - це комісія, яка розраховується на помісячній основі як доходи мінус витрати.
  • А якщо я залучу гравця з-за меж країни, в якій діє відповідна ліцензія?
  • На жаль, якщо ви направите до нас гравця з-за меж країни, в якій діє відповідна ліцензія (як визначено у таблиці виплат), ви не отримаєте комісію за цього гравця.
Трекінг гравців, маркетингові коди та бонусні коди На початок сторінки
  • Wie werden weitergeleitete Spieler zu meinem Partnerkonto zurückverfolgt?
  • Es gibt zwei Möglichkeiten, Spieler einem Partnerkonto zuzuordnen:

     1. Durch das Anklicken eines Banners oder Text-Links während der Anmeldung, das/der Ihren Tracker/Tracking-Code beinhaltet.

     2. Durch das Eingeben Ihres entsprechenden Marketing-Codes während des Anmeldevorgangs.
    Achtung: Für Full Tilt Poker können keine Marketing-Codes verwendet werden, da keine Möglichkeit besteht, während des Anmeldeprozesses einen Code einzugeben.
  • Як гравці/реферали будуть пов'язані з моїм акаунтом партнера?
  • Існує два різні шляхи, якими гравці можуть бути зв'язні з партнерським акаунтом:

     1. Зареєструвавшись на нашому сайті після натискання на банер або текстове посилання, яке містить ваш трекер/трекінговий код.

     2. Вказавши відповідний маркетинговий код під час процесу реєстрації.
    Важливо! Маркетингові коди неможливо використати на Full Tilt Poker, оскільки під час процесу реєстрації акаунта в клієнтській програмі Full Tilt Poker поле для вводу маркетингового коду не передбачено.
  • Що таке трекер/трекінговий код?
  • Трекер/трекінговий код - це унікальний код партнера, що складається з 8 цифр. Він використовується для визначення кількості залучених партнером гравців та виплати відповідної комісії.

    Трекер/трекінговий код повинен використовуватись в банерах або текстових посиланнях на PokerStars.
  • Що таке код маркетинговий код?
  • Після того як ви станете партнером, система автоматично згенерує для вашого акаунта маркетинговий код. Ваш маркетинговий код складається з літер та цифр, наприклад: "PSP1111", на відміну від трекінгового коду , який складається з 8 цифр.

    Іноді у гравця можуть бути вимкнені cookies або він відвідає інший сайт перед реєстрацією, що може призвести до втрати трекінгового коду. Тому, в якості додаткового засобу для прив'язки гравців до вашого акаунта, ви можете надати гравцеві маркетинговий код, який він має ввести під час реєстрації.
    Важливо! Маркетингові коди неможливо використати на Full Tilt Poker, оскільки під час процесу реєстрації акаунта в клієнтській програмі Full Tilt Poker поле для вводу маркетингового коду не передбачено.
  • А можна отримати додаткові маркетингові коди?
  • Ви можете зробити запит на отримання одного додаткового маркетингового коду для вашого веб-сайту. Однак, якщо вам потрібно більше маркетингових кодів, вони будуть створюватись у форматі "PSAxxxx", де "x" - цифра, наприклад "PSA1000". Тут "PSA" означає "PokerStars Affiliate" (партнер PokerStars), а число відповідатиме наступному незадіяному коду.
  • Як додати трекінговий код в банер?
  • Нашу сторінку з банерами дуже просто використовувати. Після того як ви виберете банер, просто виберіть свій трекер/трекінговий код у випадаючому списку. Вам буде автоматично наданий HTML-код, і вам залишиться тільки скопіювати його та вставити на свій сайт. Сторінка за банерами розташована тут.
  • Як створити текстове посилання?
  • У партнерській системі ми пропонуємо готові текстові посилання. Для того щоб почати використовувати цю функціональність, просто увійдіть в свій акаунт PokerStarsPartners і виберіть вкладку "Маркетинг" (Marketing), а потім виберіть "Текстові посилання" (Text Links).
    Однак для того щоб використовувати власні текстові посилання, наприклад: "Зробити PokerStars своїм улюбленим місцем для гри в онлайн-покер", а ваш трекінговий код "12345678", необхідно використати щось подібне до:
    Зробити PokerStars своїм улюбленим місцем для гри в онлайн-покер.
    >Для Full Tilt Poker просто використайте той же формат, що вказаний вище, але змініть URL-адресу.
  • Яка різниця між трекером та маркетинговим кодом?
  • Трекер/трекінговий код повинен використовуватись, коли гравці завантажують клієнтські програми наших брендів.

    Маркетинговий код - це додатковий засіб, за допомогою якого гравець прив'язується до вашого акаунта під час реєстрації, якщо введе цей код. 
    Маркетингові коди можна використати ТІЛЬКИ під час процесу реєстрації акаунта на PokerStars. Під час реєстрації акаунта в клієнтській програмі Full Tilt Poker можливість ввести маркетинговий код відсутня.
  • Що таке "бонусний код"?
  • Бонусний код використовується тільки на PokerStars з метою участі в різноманітних акціях. Коли гравець вносить депозит, він може вказати бонусний код, щоб отримати перевагу від участі в акції.
    Під час внесення депозиту на Full Tilt Poker вказувати бонусний код не потрібно.
    Пам'ятайте, що бонусні коди неможливо використати для відстеження гравців.
    Додаткову інформацію про бонуси за депозит шукайте на сторінках:
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/ru/promotions
    PokerStars: http://www.pokerstars.com/ua/poker/promotions/
  • Ви пропонуєте бонус за реєстрацію для нових гравців? Код для внесення першого депозиту?
  • На PokerStars, щоб гравець отримав бонус 100% за перший депозит (макс. $600), необхідно під час внесення депозиту вказати код "stars 600".
    На Full Tilt Poker вводити код бонуса не потрібно. Гравці автоматично отримують бонус 100% за перший депозит (макс. $600) під час внесення першого депозиту.
  • Мій знайомий вже грає у покер на PokerStars та/або Full Tilt Poker на умовні фішки. Чи зможу я отримувати за нього комісію, якщо він почне грати в покер на гроші?
  • Ні, одному гравцеві дозволено мати лише один акаунт, а існуючі акаунти неможливо зв'язати з вашим акаунтом партнера.
  • Ви можете мені сказати, чи зв'язаний певний гравець з моїм акаунтом партнера?
  • Згідно нашої політики конфіденційності ми не можемо розголошувати, чи пов'язаний гравець з певним партнером. Однак, після входу на веб-сайт PokerStarsPartners.com, на вкладці трекінгу ви можете подивитись звіт, який дозволяє слідкувати за кількістю залучених гравців на щомісячній основі. Там ви також знайдете можливість отримати статистику за певний період або за певний рік.
  • Один з моїх гравців зареєструвався, але виявився не прив'язаним до мого партнерського акаунта. Можна його зв'язати вручну?
  • Відповідальність за те, що на веб-сайті партнера розташовані правильні трекінгові та маркетингові коди, повністю несе партнер. Ми не можемо нести відповідальність за гравців, залучених через неправильне використання або розташування трекінгових кодів. Ми не можемо зробити повторну прив'язку гравця або змінити партнера в його акаунті.

Маркетинг На початок сторінки

  • Які маркетингові матеріали можна отримати?
  • Ми надамо вам усі необхідні матеріали та інструменти для рекламування Full Tilt Poker та PokerStars та залучення гравців. Вам доступний широкий асортимент банерів, текстових посилань та цілих сторінок багатьма мовами. Додаткову інформацію про наші маркетингові матеріали можна знайти тут.

    Ми надамо вам посилання на банери, що знаходяться на нашому сервері. Це перекладає певне навантаження з вашого сервера на наш. На додаток, наші банери постійно оновлюються, тому ви не матимете клопоту з оновленням банерів щомісяця. Наша трекінгова система дозволить вам отримувати статистику щодо кількості реєстрацій, які ви забезпечуєте щодня.
  • Яка політика PokerStars Partners відносно електронного маркетингу або реклами на публічних форумах?
  • Ми абсолютно негативно ставимося до небажаного спаму будь-якого роду, незалежно від його джерела - чи то електронні листи, повідомлення у форумах або коментарі в блогах. Ми пишаємося чесністю нашої діяльності та будемо припиняти будь-які прояви такого маркетингу від нашого імені. Будь-яку інформацію про спам від наших партнерів слід негайно відправляти на адресу affiliates@pokerstarspartners.com, щоб ми могли вжити відповідних заходів.
  • Ви пропонуєте рейкбек?
  • Через нашу політику конфіденційності та інші причини ми не пропонуємо рейкбек. Замість цього PokerStars та Full Tilt Poker впроваджують найбільш лояльний "базовий" рейк та найкращу VIP-програму, яка забезпечує гравцям найкращі винагороди.

    Додаткову інформацію про наші VIP-програми шукайте на сторінках:
    PokerStars: http://www.pokerstars.com/ua/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/ru/promotions
  • Як мені дізнаватись про поточні акції, щоб я міг повідомляти про них своїм гравцям?
  • Ми постійно пропонуємо нові та повторно запускаємо старі успішні акції для наших гравців. Про них ми повідомляємо наших партнерів електронною поштою. Також інформацію про наші акції можна знайти на таких сторінках:
    PokerStars: http://www.pokerstars.com/ua/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/ru/edge
  • Чи можу я створити власні банери?
  • Так, ви можете створити власні банери згідно наших вимог щодо брендингу, але перед публікацією вам необхідно буде отримати згоду нашого відділу реклами та дизайну. Для додаткової інформації звертайтеся на адресу affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Які види заохочення я можу запропонувати своїм гравцям?
  • Згідно нашої політики конфіденційності ми не можемо надати вам інформацію про гравців, тому ви не можете надавати гравцям персональні заохочення.

    Партнерам дозволено рекламувати бонуси та акції, які доступні публічно, і про які повідомляється на нашому веб-сайті.

    Для додаткової інформації дивіться п.6.6 Умов та положень.
  • Чи можу я пропонувати фріроли своїм залученим гравцям?
  • Акційні турніри, такі як фріроли та турніри з додатковими призовими фондами доступні тільки тим партнерам, які залучили велику кількість гравців на гроші.
    Однак, після того як ви станете партнером, ми можемо надати вам права на проведення власних приватних турнірів. Майте на увазі, що за допомогою цієї функціональності можна створювати лише турніри з грошовими бай-інами.

    Якщо вас це зацікавило, пишіть на адресу affiliates@pokerstarspartners.com.

Платежі та звіти На початок сторінки
  • Яким способом я буду отримувати оплату? Чи існує мінімальна сума комісії, яку я повинен заробити, щоб отримати платіж?
  • Комісії партнера як для PokerStars, так і для Full Tilt Poker, будуть виплачуватись за допомогою тих платіжних методів, які доступні для ліцензії, де зареєстрований ваш акаунт PokerStars.
    Додаткову інформацію про методи платежів дивіться в таблиці нижче:

    Ліцензія вашого акаунта Метод платежу Валюта Мінімальна сума для отримання платежу Додаткові коментарі
    .FR Переказ на банківський рахунок EUR EUR 100 Електронний переказ
    .IT Переказ на банківський рахунок EUR EUR 100
    .COM - тільки США Переказ на банківський рахунок EUR EUR 100
    .COM Акаунт гравця USD Немає мінімуму Натисніть тут, щоб подивитись доступні методи виведення коштів.
    .DK Акаунт гравця USD Немає мінімуму
    .EE Акаунт гравця USD Немає мінімуму
    .BE Акаунт гравця USD Немає мінімуму
    .ES Акаунт гравця USD Немає мінімуму


    Для того щоб почати отримувати платежі партнери повинні заповнити форму KYC (Know Your Customer, знай свого користувача) та надати свої банківські реквізити та додаткову документацію для перевірки особи та адреси. Для додаткової інформації звертайтеся на адресу affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Коли я отримаю свій платіж?
  • Платежі партнерам обробляються протягом 30 днів після закінчення місяця, за який була нарахована комісія. Іншими словами, в якості прикладу, якщо ви заробите комісію у січні, то вона буде виплачена вам до кінця лютого.
  • Як мені слідкувати за кількістю залучених гравців?
  • Після входу на веб-сайт PokerStarsPartners.com, на вкладці трекінгу ви можете подивитись звіти, які дозволять слідкувати за кількістю залучених гравців на щомісячній основі, з фільтрацією по веб-сайтах та трекерах. Там ви також знайдете можливість отримати статистику за певний період або за певний рік.
  • Як можна подивитись статистику банерів?
  • Після входу на веб-сайт PokerStarsPartners.com, на вкладці трекінгу ви можете подивитись рекламний звіт. Цей звіт містить інформацію по кліках та інші дані відносно банерів. Ви зможете побачити залучених гравців, які перейшли на наш сайт в результаті натискання на банери.
    Наразі ми не пропонуємо звіт, який би надав вам статистику по переходах по текстових посиланнях, сторінках або логотипах.
  • Після подання запиту на отримання звіту виникає помилка "час очікування вичерпано" (time out). Що не так?
  • Помилка "час очікування вичерпано" (time out) зазвичай означає, що база даних зайнята обробкою великої кількості запитів від партнерів, які поступають одночасно. Будь ласка, спробуйте подати запит на отримання звіт через декілька хвилин або, якщо ваш звіт дуже великий, розбийте звіт по місяцях.

    Якщо проблема не вирішується, відправте листа на адресу affiliates@pokerstarspartners.com зі знімками екранів вибраних параметрів звіту та повідомлення про помилку.

    Також повідомте нам наступну інформацію, щоб ми могли краще зрозуміти суть проблеми:

    1) Операційна система та її версія (наприклад, Windows 8 / iOS / Chrome)
    2) Інтернет-браузер та його версія (наприклад, IE / Safari / Chrome / Firefox)

Партнерська програма для Full Tilt Poker На початок сторінки
  • Як можна почати рекламувати Full Tilt Poker?
  • Пам'ятайте, що партнери, які зацікавлені в рекламуванні Full Tilt Poker, повинні мати акаунт на www.pokerstarspartners.com. Для того, щоб відкрити акаунт PokerStarsPartners, необхідно мати акаунт гравця PokerStars, навіть якщо ви плануєте рекламувати тільки Full Tilt Poker.

    Якщо у вас є партнерський акаунт PokerStars Partners, немає потреби подавати нову заявку. Трекери, які ви отримали на PokerStarsPartners.com, можна використовувати як для PokerStars, так і для Full Tilt Poker. Вам залишається просто змінити URL-адресу в посиланнях.

    Наша система відрізняє гравців автоматично в залежності від URL-адреси, і ви отримаєте відповідну комісію.
  • В мене є акаунт партнера Full Tilt Poker. Я можу використовувати його?
  • Звертаємо вашу увагу, що колишні акаунти партнерів Full Tilt Poker наразі недійсні. Партнери, які зацікавлені в рекламуванні Full Tilt Poker, повинні мати акаунт на www.pokerstarspartners.com. Зверніться до секціїї "Про партнерську програму PokerStars", щоб дізнатися, як зареєструватися.
  • Чи повинен я рекламувати обидва бренди?
  • Ви можете вибрати, рекламувати бренд PokerStars, бренд Full Tilt Poker або навіть обидва бренди на своєму веб-сайті.
  • Чи можу я використовувати трекери, які були надані в рамках попереднього акаунта партнера Full Tilt Poker?
  • Майте на увазі, що колишні акаунти партнерів Full Tilt Poker наразі недійсні, тому ви не можете використовувати трекери, які використовували раніше.
  • Як можна отримати трекери та почати рекламувати Full Tilt Poker?
  • Трекери, які ви отримали на PokerStarsPartners.com, можна використовувати як для PokerStars, так і для Full Tilt Poker. Вам залишається просто змінити URL-адресу в посиланнях.

    Партнери отримають лише один трекер. Ми не можемо створювати додаткові коди з метою відстеження гравців для PokerStars або Full Tilt Poker окремо. Наша система відрізняє гравців автоматично в залежності від URL-адреси, і ви отримаєте відповідну комісію.

    Більш того, у звіті для партнера буде детальна інформація про залучених на Full Tilt Poker гравців.
  • Як можна отримати маркетингові коди для Full Tilt Poker?
  • Маркетингові коди неможливо використати на Full Tilt Poker, оскільки під час процесу реєстрації акаунта в клієнтській програмі Full Tilt Poker поле для вводу маркетингового коду не передбачено.

    Маркетингові коди, які ви отримаєте в рамках партнерської програми PokerStarsPartners, можна використати тільки для гравців, які направляються на PokerStars. 
  • Які існують схеми платежів за гравців Full Tilt Poker?
  • Будь ласка, зверніться до секції "Схема виплат комісій" на цій сторінці.
  • Яким способом буде виплачуватись комісія Full Tilt Poker?
  • Будь ласка, зверніться до таблиці методів платежів в розділі "Платежі та звіти".
  • Як мені слідкувати за кількістю залучених гравців Full Tilt Poker?
  • Після входу на веб-сайт PokerStarsPartners.com, на вкладці трекінгу ви можете подивитись звіт, який дозволяє слідкувати за кількістю залучених гравців на щомісячній основі. Там ви також знайдете можливість отримати статистику за певний період або за певний рік.
    Цей звіт буде сортувати ваших гравців автоматично, надаючи детальну інформацію окремо по гравцях з Full Tilt Poker та з PokerStars.
  • Чи можу я направити гравця на Full Tilt Poker, якщо він вже має акаунт на PokerStars?
  • Гравець, який створив акаунт як на Full Tilt Poker, так і на PokerStars, відносно виплати комісії буде вважатись гравцем, який має два окремих акаунта.
    Ви можете залучати гравців на Full Tilt Poker за умови, що раніше вони не мали акаунта в цьому покер-румі, незалежно від того, чи мають вони акаунт на PokerStars.
  • Чи можу я залучати на Full Tilt Poker гравцем з країн, де діють окремі ліцензії?
  • Ні. Ви можете рекламувати Full Tilt Poker тільки в юрисдикціях, де діють ліцензії fulltiltpoker.com та fulltiltpoker.eu. Full Tilt Poker не повинен рекламуватись резидентам наступних країн:
    Іспанія, Франція, Італія, Бельгія, Данія, Естонія та США та їх території.
  • Я резидент країни, де діє окрема ліцензія. Чи можу я рекламувати Full Tilt Poker?
  •  

    Так, ви можете рекламувати fulltiltpoker.com та fulltiltpoker.eu. Однак якщо ви мешкаєте у країні, в якій ми маємо окрему ліцензію, вам необхідно створити акаунт PokerStars у відповідній ліцензованій клієнтській програмі.

    Для додаткової інформації зверніться до таблиці методів платежів в секції "Платежі та звіти".
  • Чи пропонується на Full Tilt Poker рейкбек?
  • Rational Group, якій належить PokerStars, придбала певні активи Full Tilt Poker в рамках домовленості з Міністерством юстиції США. Ця домовленість виключає будь-які зобов'язання, включаючи зобов'язання по старих контрактах з партнерами, згідно яких у минулому виплачувались додаткові винагороди.

    Оскільки ці домовленості більше не діють, Full Tilt Poker більше не пропонує рейкбек своїм гравцям. Замість цього на Full Tilt Poker діє нова VIP-програма під назвою "EDGE".

    Детальніше про EDGE можна ознайомитися на нашому веб-сайті

    http://www.fulltiltpoker.com/ru/edge
  • Що трапиться з гравцями, які були залучені в рамках попередньої партнерської програми Full Tilt Poker?
  • В рамках домовленості з Міністерством юстиції США, Rational Group не несе жодних зобов'язань Full Tilt Group (окрім зобов'язань щодо балансів гравців не зі США), і тому зникли усі комерційні домовленості, які компанії Full Tilt Poker мали з партнерами.  І тому будь-яка гра з акаунтів існуючих гравців не підпадає під дію раніше укладених домовленостей між партнерами та Full Tilt Poker.
  • Що відносно заборгованостей по виплаті комісій згідно попередньої партнерської програми Full Tilt Poker?
  • Rational Group, якій також належить PokerStars, придбала певні активи Full Tilt Poker в рамках домовленості з Міністерством юстиції США. Ця домовленість виключає будь-які зобов'язання, включаючи зобов'язання по раніше укладених контрактах.

    Якщо вам винна кошти інша компанія (не Rational Group), тоді для повернення коштів ви повинні зв'язатися з компанією, з якою ви укладали контракт.
  •  Як можна отримати маркетингові матеріали для рекламування Full Tilt Poker?
  • Усі маркетингові матеріали (банери, логотипи, сторінки та текстові посилання) для рекламування як Full Tilt Poker, так і PokerStars, доступні після входу в партнерський акаунт PokerStarsPartners на вкладці "Маркетинг" (Marketing).

    Додаткову інформацію про наші маркетингові матеріали можна знайти тут.

Служба підтримки На початок сторінки
  • Як звернутися в службу підтримки?
  • Ваш бізнес важливий для нас, і ми хочемо бути впевнені, що ви задоволені нашим сервісом. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, коментарі або пропозиції, звертайтеся на адресу affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Чи можна відправляти документи на адресу affiliates@pokerstarspartners.com?
  • Ви не зможете прикріпити файли у формі зв'язку на сайті PokerStarsPartners.com, але ви можете відправити нам електронного листа та прикріпити до нього потрібні файли. Майте на увазі, що максимальний дозволений розмір файлів складає 1 МБ. Якщо ваші прикріплені файли займають більше місця, будь ласка, заархівуйте їх або розбийте на декілька листів.
  • Я не можу увійти в свій акаунт партнера. Я не можу згадати своє ім'я користувача.
  • Для того, щоб відновити ім'я користувача PokerStars, спочатку необхідно зв'язатися зі службою підтримки за адресою support@pokerstars.com
    Будь ласка, вкажіть в електронному листі таку інформацію:
    - ваше повне ім'я;
    - зареєстровану електронну адресу (e-mail).
    Після відновлення доступу до акаунта PokerStars, відправте листа на адресу affiliates@pokerstarspartners.com з електронної адреси, яка зареєстрована у вашому акаунті PokerStars. Вкажіть у цьому листі ваше ім'я користувача та будь-які іншу інформацію, яку ви хочете змінити в партнерському акаунті.
  • Я не можу увійти в свій акаунт партнера. Коли я хочу змінити пароль, з'являється повідомлення, що електронна адреса або ім'я користувача невірні.
  • Так, ймовірно, виходить тому, що дані в акаунті партнера не співпадають з даними в акаунті гравця PokerStars, або ви використовуєте різні електронні адреси.

    Для вирішення цієї проблеми змініть інформацію в акаунті користувача, скориставшись меню "Акаунт" > "Змінити акаунт". Після цього відправте листа на адресу affiliates@pokerstarspartners.com з електронної адреси, яка зареєстрована у вашому акаунті PokerStars. Вкажіть у цьому листі ваше ім'я користувача та будь-які іншу інформацію, яку ви хочете змінити в партнерському акаунті.

На початок сторінки